Veelgestelde vragen

Hoe betrouwbaar zijn de tarieven op de website?

De tarieven die op de website vindt zijn de meest actuele prijzen. Mocht u toch onzeker zijn, neem dan contact met ons op.

Hoe maak ik een online reservering?

Klik op ‘Online reserveren‘ rechtsboven op het menu, kies uw bestemming en vul de nodige gegevens in. Controleer nogmaals voordat u het verstuurt. Vervolgens klikt u op ‘Verzenden’ en een e-mail met uw gegevens wordt naar ons verzonden. Denk erom dat online reserveren niet definitief is. Onze medewerkers zullen uw aanvraag zo snel mogelijk behandelen en met u contact opnemen.

Op welke manieren kunt u een vakantie boeken bij Bun-Air Travel Service?

Kan ik naar meerdere bestemmingen?

U wilt naar meerdere bestemmingen tijdens uw reis? Dat is mogelijk. Wij raden u dan aan om contact met ons op te nemen, een bezoek aan ons kantoor te brengen of ons online reserveringsformulier in te vullen

Hoe en wanneer ontvang ik bericht over mijn reservering?

Wanneer u een online reservering heeft gemaakt, zullen onze medewerkers zo snel mogelijk uw aanvraag in behandeling nemen. Hierdoor kan het 2 dagen duren voordat wij contact met u nemen. Mocht u na 2 dagen geen antwoord van ons hebben gekregen? Dan is het mogelijk dat door technische redenen uw aanvraag niet bij ons is aangekomen. Neem dan zo snel contact met ons op.

Als ik online een reservering maak, staat het dan ook vast?

Nee. Denk erom dat wanneer u een online reservering maakt dit alleen een aanvraag is zonder bevestiging. Uw aanvraag wordt dan door ons behandeld en nemen wij eerst met u contact op voordat wij echt een reservering maken.

Hoe kan ik een reis boeken die niet op Bun-Air.nl staat?

Het kan voorkomen dat uw bestemming niet op onze website staat. Wij raden u dan aan om contact met ons op te nemen door ons te mailen, bellen of een bezoek aan ons kantoor te brengen.

Hoe kan ik betalen?

U kunt op de volgende manieren betalen:

  • Contant
  • Per bank overmaken
  • U kunt ook bij ons op kantoor pinnen

Wij accepteren geen creditcards.

Mag ik aanbetalen?

Ja, het is mogelijk om bij ons een aanbetaling te maken.

Reisdocumenten

Wanneer kan ik mijn tickets ophalen?

Op het moment dat uw ticket uitgeschreven is heeft u de volgende mogelijkheden:

  • Langs ons kantoor komen om uw tickets op te halen.
  • Wij kunnen het per aangetekende post naar u opsturen. LET OP geen garantie.
  • Ophalen op de dag van vertrek op luchthaven Schiphol.

Wat is een E-ticket?

Sommige luchtvaartmaatschappijen hebben de E-tickets al ingevoerd. E-ticket staat voor elektronische ticket. Het is opgeslagen op een computer in plaats dat het wordt afgedrukt. Uw E-ticket is niet meer dan een bevestiging op papier. U heeft als voordeel:

  • Als passagier hoeft u geen ticket meer op te halen en mee te nemen.
  • Geen zorgen meer over verlies of diefstal van uw ticket.
  • U hoeft ook niet meer bang te zijn dat u het vergeet of beschadigt.
  • Met E-tickets kunnen wij zonder risico naar u mailen of per post sturen.

Hoe lang moet mijn paspoort nog geldig zijn na terugkomst?

Voor de meeste bestemmingen moet u paspoort na terugkomst nog 6 maanden geldig te zijn. Kijk goed naar de geldigheid van uw paspoort voordat u reist.

Voor welke bestemmingen heb ik een visum nodig?

Voor landen als China, India, Indonesie en Vietnam heb je een geldig visum en paspoort nodig.

Hoe kan ik een visum regelen?

Mocht u een visum nodig hebben naar China, India, Indonesie of Vietnam? Bun-Air Travel Service kan namelijk voor u het nodige visum regelen voor u bestemming. Vraag hier uw visum aan.